FAQ - Mawen pomoc
Administracja nieruchomości - odpowiadamy na częste pytania
Strona główna » O Nas » FAQ – częste zapytania
Czy działacie na terenie całej Polski?
Tak, zarządzamy i administrujemy nieruchomościami na terenie całej Polski, ale w przypadku wspólnot mieszkaniowych ofertę kierujemy przede wszystkim do mieszkańców Warszawy i okolic.
Jakimi nieruchomościami zarządzacie i administrujecie?
Nasza oferta obejmuje zarządzanie budynkami komercyjnymi, tj. budynkami biurowymi,
produkcyjnymi, magazynowymi, apartamentowcami, a także centrami handlowymi. Administrujemy
również wspólnotami mieszkaniowymi. Dodatkowo zapewniamy wsparcie w sprzedaży lub wynajmie
nieruchomości.
Jak otrzymać ofertę na zarządzanie lub administrowanie?
Ofertę można otrzymać na dwa sposoby. Po pierwsze kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 22 299 29 36 lub mailowo pod adresem biuro@mawen.pl. Po drugie wypełniając formularz zgłoszeniowy na naszej stronie ( formularz można znaleźć pod linkiem: nieruchomosci.mawen.pl/wycena/ ).
Jakie macie doświadczenie?
Już od 10 lat obsługujemy nieruchomości mieszkalne, komercyjne, przemysłowe oraz handlowe.
Dzięki naszej pracy wiele kamienic odzyskało dawną świetność, a nowe budynki przestały sprawiać
trudności wynikające z błędów deweloperskich. Wieloletnia współpraca z naszymi kontrahentami
pozwoliła nam zdobyć doświadczenie w doborze odpowiednich, indywidualnych rozwiązań dla
każdego z naszych klientów.
Czy wasi administratorzy posiadają licencję zarządcy?
Tak, nasi administratorzy posiadają licencję i wieloletnie doświadczenie. Poza tym staramy się
regularnie zapewniać im szkolenia by byli odpowiednio wyszkoleni w zakresie zarządzania
nieruchomościami. Daje to gwarancję, iż posiadają szeroką wiedzę w każdej gałęzi działalności, którą
się zajmujemy. Możecie więc Państwo w pełni nam zaufać, powierzając swoje nieruchomości w nasze
ręce.
Czy wasi administratorzy lub zarządcy mają ubezpieczenie OC?
Jak najbardziej, firma również posiada ubezpieczenie OC.
Czy administrujecie nieruchomościami tylko w Warszawie?
Swoimi usługami obejmujemy całą Polskę, a jedynie nasza działalność w zakresie obsługi
nieruchomości mieszkaniowych skupia się na Mazowszu. Dlatego bez względu na to, w jakiej części
kraju posiadacie Państwo swoje nieruchomości, zapraszamy do kontaktu i współpracy.
Jakie macie stawki za zarządzanie nieruchomością?
Nasze stawki są zróżnicowane. Ceny zależą od wielkości oraz specyfiki nieruchomości. Aby uzyskać
ofertę cenową zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego bądź poprzez formularz
zgłoszeniowy na naszej stronie.
Kto korzysta z Waszych usług?
Naszymi klientami są wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie, firmy posiadające własne nieruchomości
biurowe, przemysłowe, magazynowe, a także osoby indywidualne. Wieloletnia współpraca z naszymi
kontrahentami pozwoliła nam zdobyć doświadczenie w doborze odpowiednich rozwiązań dla
każdego z naszych klientów, dzięki czemu Państwa nieruchomości znajdują się w dobrych rękach.
Czy świadczycie usługi zarządzania najmem?
Tak, pod warunkiem, że w zasobach tego najmu są minimum 3 lokale mieszkalne lub komercyjne.
FAQ dla mieszańców i użytkowników nieruchomości którymi zarządzamy i administrujemy
Jak zgłosić awarię?
W każdej nieruchomości zawieszona jest gablota z podanymi najważniejszymi numerami telefonów.
Widnieje tam też numer telefonu do konserwatora lub do firmy opiekującej się osiedlem od strony
technicznej. Awarię najlepiej zgłaszać pod te numery telefonów, ale zawsze można też zadzwonić do
administratora lub do naszego biura.
Jeśli mieszkasz na osiedlu chronionym poinformuj pracowników ochrony o awarii. Pracownicy są przeszkoleni i dalej zajmą się zgłoszeniem. Jeśli chcesz zrobić to osobiście możesz również poprosić ochronę o numer do firmy konserwującej.
Jeśli mieszkasz na osiedlu chronionym poinformuj pracowników ochrony o awarii. Pracownicy są przeszkoleni i dalej zajmą się zgłoszeniem. Jeśli chcesz zrobić to osobiście możesz również poprosić ochronę o numer do firmy konserwującej.
Jak sprawdzić stan rozliczeń mojego mieszkania?
Jeśli Twoje osiedle korzysta z oprogramowania dla mieszkańców i posiadasz osobisty login i hasło
zaloguj się na koncie mieszkańca. Tam będą widniały wszystkie informacje na temat wysokości
zaliczek dla Twojego lokalu oraz stanu rozliczeń.
Jeśli Twoje osiedle nie korzysta z oprogramowania dla mieszkańców zadzwoń pod numer podany w gablocie dotyczący rozliczeń. Nasza księgowa, która zajmuje się Twoim osiedlem odpowie na wszystkie pytania i podeślę rozliczenie finansowe.
Jeśli Twoje osiedle nie korzysta z oprogramowania dla mieszkańców zadzwoń pod numer podany w gablocie dotyczący rozliczeń. Nasza księgowa, która zajmuje się Twoim osiedlem odpowie na wszystkie pytania i podeślę rozliczenie finansowe.
Jak skontaktować się z administratorem lub zarządcą nieruchomości?
Numer telefonu oraz adresy e-mail administratora oraz zarządcy osiedla podane są na wszystkich
dokumentach, które mieszkańcy otrzymają od Wspólnoty Mieszkaniowej. Dane kontaktowe znajdują
się także w gablotach informacyjnych zlokalizowanych przy wejściu do klatki.
Jak się skontaktować z konserwatorem nieruchomości?
Numery telefonów do konserwatora lub firmy, która opiekuje się osiedlem od strony technicznej
można otrzymać od ochrony osiedla, a jeśli taka nie występuje w Państwa lokalizacji to wszystkie
informacje znajdziecie Państwo w okolicach wejścia do klatki na tablicy informacyjnej.
Jak skontaktować się z firmą sprzątającą?
Wszystkie kontakty widnieją na tablicy informacyjnej zlokalizowanej w holu na parterze
nieruchomości. Znajdą tam też Państwo namiary na firmę lub osoby, które odpowiadają za czystość
na Państwa osiedlu.
Z kim mam się kontaktować w godzinach nocnych?
W godzinach nocnych awarię zgłaszamy tak jak w ciągu dnia czyli w pierwszej kolejności do
konserwatorów lub firmy konserwującej nieruchomość. Jeśli osiedle jest chronione można również te
informację przekazać ochronie, która zajmie się zgłoszeniem.
Jak skontaktować się z ochroną nieruchomości?
Najlepiej będzie udać się do miejsca, gdzie pracownicy ochrony przebywają. Kontakty do ochrony
podane są również na tablicach informacyjnych.
Nie było mnie podczas obowiązkowego przeglądu co zrobić?
Jeśli to był pierwszy termin to nie masz się czego obawiać. Administrator wyznaczy na pewno drugi
termin a w przypadku dużych osiedli być może również trzeci. Jeśli wiesz, że nie będziesz mógł być w
podanych terminach skontaktuj się z administratorem osiedla w tej sprawie.
Czy muszę udostępnić lokal do przeglądu?
Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce m. in. art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa Budowlanego
użytkownik lub właściciel lokalu musi udostępnić w celu wykonania obowiązkowych przeglądów
technicznych. Pamiętajmy, ze przeglądy służą wspólnemu bezpieczeństwu użytkowania
nieruchomości oraz pozwalają utrzymywać nieruchomości w niepogorszonych stanie.