FAQ - Mawen pomoc

Administracja nieruchomości - odpowiadamy na częste pytania

Tak, zarządzamy i administrujemy nieruchomościami na terenie całej Polski, ale w przypadku wspólnot mieszkaniowych ofertę kierujemy przede wszystkim do mieszkańców Warszawy i okolic.

Nasza oferta obejmuje zarządzanie budynkami komercyjnymi, tj. budynkami biurowymi, produkcyjnymi, magazynowymi, apartamentowcami, a także centrami handlowymi. Administrujemy również wspólnotami mieszkaniowymi. Dodatkowo zapewniamy wsparcie w sprzedaży lub wynajmie nieruchomości.
Ofertę można otrzymać na dwa sposoby. Po pierwsze kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 22 299 29 36 lub mailowo pod adresem biuro@mawen.pl. Po drugie wypełniając formularz zgłoszeniowy na naszej stronie ( formularz można znaleźć pod linkiem: nieruchomosci.mawen.pl/wycena/ ).
Już od 10 lat obsługujemy nieruchomości mieszkalne, komercyjne, przemysłowe oraz handlowe. Dzięki naszej pracy wiele kamienic odzyskało dawną świetność, a nowe budynki przestały sprawiać trudności wynikające z błędów deweloperskich. Wieloletnia współpraca z naszymi kontrahentami pozwoliła nam zdobyć doświadczenie w doborze odpowiednich, indywidualnych rozwiązań dla każdego z naszych klientów.
Tak, nasi administratorzy posiadają licencję i wieloletnie doświadczenie. Poza tym staramy się regularnie zapewniać im szkolenia by byli odpowiednio wyszkoleni w zakresie zarządzania nieruchomościami. Daje to gwarancję, iż posiadają szeroką wiedzę w każdej gałęzi działalności, którą się zajmujemy. Możecie więc Państwo w pełni nam zaufać, powierzając swoje nieruchomości w nasze ręce.
Jak najbardziej, firma również posiada ubezpieczenie OC.
Swoimi usługami obejmujemy całą Polskę, a jedynie nasza działalność w zakresie obsługi nieruchomości mieszkaniowych skupia się na Mazowszu. Dlatego bez względu na to, w jakiej części kraju posiadacie Państwo swoje nieruchomości, zapraszamy do kontaktu i współpracy.
Nasze stawki są zróżnicowane. Ceny zależą od wielkości oraz specyfiki nieruchomości. Aby uzyskać ofertę cenową zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego bądź poprzez formularz zgłoszeniowy na naszej stronie.
Naszymi klientami są wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie, firmy posiadające własne nieruchomości biurowe, przemysłowe, magazynowe, a także osoby indywidualne. Wieloletnia współpraca z naszymi kontrahentami pozwoliła nam zdobyć doświadczenie w doborze odpowiednich rozwiązań dla każdego z naszych klientów, dzięki czemu Państwa nieruchomości znajdują się w dobrych rękach.
Tak, pod warunkiem, że w zasobach tego najmu są minimum 3 lokale mieszkalne lub komercyjne.

FAQ dla mieszańców i użytkowników nieruchomości którymi zarządzamy i administrujemy

W każdej nieruchomości zawieszona jest gablota z podanymi najważniejszymi numerami telefonów. Widnieje tam też numer telefonu do konserwatora lub do firmy opiekującej się osiedlem od strony technicznej. Awarię najlepiej zgłaszać pod te numery telefonów, ale zawsze można też zadzwonić do administratora lub do naszego biura.

Jeśli mieszkasz na osiedlu chronionym poinformuj pracowników ochrony o awarii. Pracownicy są przeszkoleni i dalej zajmą się zgłoszeniem. Jeśli chcesz zrobić to osobiście możesz również poprosić ochronę o numer do firmy konserwującej.
Jeśli Twoje osiedle korzysta z oprogramowania dla mieszkańców i posiadasz osobisty login i hasło zaloguj się na koncie mieszkańca. Tam będą widniały wszystkie informacje na temat wysokości zaliczek dla Twojego lokalu oraz stanu rozliczeń.

Jeśli Twoje osiedle nie korzysta z oprogramowania dla mieszkańców zadzwoń pod numer podany w gablocie dotyczący rozliczeń. Nasza księgowa, która zajmuje się Twoim osiedlem odpowie na wszystkie pytania i podeślę rozliczenie finansowe.
Numer telefonu oraz adresy e-mail administratora oraz zarządcy osiedla podane są na wszystkich dokumentach, które mieszkańcy otrzymają od Wspólnoty Mieszkaniowej. Dane kontaktowe znajdują się także w gablotach informacyjnych zlokalizowanych przy wejściu do klatki.
Numery telefonów do konserwatora lub firmy, która opiekuje się osiedlem od strony technicznej można otrzymać od ochrony osiedla, a jeśli taka nie występuje w Państwa lokalizacji to wszystkie informacje znajdziecie Państwo w okolicach wejścia do klatki na tablicy informacyjnej.
Wszystkie kontakty widnieją na tablicy informacyjnej zlokalizowanej w holu na parterze nieruchomości. Znajdą tam też Państwo namiary na firmę lub osoby, które odpowiadają za czystość na Państwa osiedlu.
W godzinach nocnych awarię zgłaszamy tak jak w ciągu dnia czyli w pierwszej kolejności do konserwatorów lub firmy konserwującej nieruchomość. Jeśli osiedle jest chronione można również te informację przekazać ochronie, która zajmie się zgłoszeniem.
Najlepiej będzie udać się do miejsca, gdzie pracownicy ochrony przebywają. Kontakty do ochrony podane są również na tablicach informacyjnych.
Jeśli to był pierwszy termin to nie masz się czego obawiać. Administrator wyznaczy na pewno drugi termin a w przypadku dużych osiedli być może również trzeci. Jeśli wiesz, że nie będziesz mógł być w podanych terminach skontaktuj się z administratorem osiedla w tej sprawie.
Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce m. in. art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa Budowlanego użytkownik lub właściciel lokalu musi udostępnić w celu wykonania obowiązkowych przeglądów technicznych. Pamiętajmy, ze przeglądy służą wspólnemu bezpieczeństwu użytkowania nieruchomości oraz pozwalają utrzymywać nieruchomości w niepogorszonych stanie.

Start typing and press Enter to search