Obsługa finansowa, księgowa i prawna to niezwykle odpowiedzialne zadanie. Przykładamy największą wagę do uczciwej i przejrzystej dbałości o pieniądze naszych klientów. Każdy mieszkaniec musi mieć możliwość sprawdzenia w sposób jasny i klarowny na co przeznaczane są jego pieniądze.
Obsługa finansowo-księgowa to m. in.:
- Prowadzenie dokumentacji księgowej
- Ewidencja kosztów zarządzania nieruchomością
- Rozliczenia poszczególnych lokali w zakresie opłat za użytkowanie i media
- Dbałość o terminowe opłacanie podatków czy innych zobowiązań takich jak np. kredyty
- Prowadzenie sprawozdawczości finansowej
- Roczne sprawozdania finansowe
- Kartoteki on-line
- Pomoc w uzyskaniu środków finansowych dotacji, kredytów
Nasi radcy prawni i obsługujący nas adwokaci doradzają a w razie potrzeby występują na drogę prawną w celu ochrony praw i roszczeń w stosunku do osób, firm lub instytucji, które nie wywiązują się z zobowiązań wobec właścicieli nieruchomości czy wspólnot mieszkaniowych w zakresie najmu lokali, prac remontowych lub usług w ramach podpisanych umów.
Obsługa prawna to m. in.:
- Windykacja należności wobec osób lub firm zalegających z zobowiązaniami wobec właścicieli nieruchomości
- Dbałość o zgodne z prawem i korzystne dla naszych klientów umowy
- Analiza pod kątem zgodności z prawem RP i przygotowywanie uchwał wspólnot mieszkaniowych
- Reprezentowanie przed sądami i organami administracji państwowej