Zarządzanie nieruchomościami handlowymi

Grupa MAWEN - profesjonalna obsługa nieruchomości

Obsługa nieruchomości handlowych
Zarządzanie nieruchomościami handlowymi

Zarządzanie nieruchomościami handlowymi – na czym polega?

Tak jak w przypadku innych nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami handlowymi to przede wszystkim całościowy nadzór oraz dbałość o dobry stan techniczny obiektu. To również czynności administracyjne, prowadzenie księgowości, ale też aspekty porządkowe oraz konserwacyjne. Zarządzanie nieruchomościami handlowymi to także współpraca z dostawcami usług i mediów oraz dbanie o dobry kontakt z najemcami.

Ważne jest umiejętne dysponowanie środkami finansowymi tak, by w miarę możliwości ograniczać wydatki, ale przy tym nie pogorszyć stanu budynku, czy to technicznego, czy estetycznego. Nierzadko do zadań zarządcy nieruchomości handlowych należy także zarządzanie najmem, czyli poszukiwanie najemców, negocjowanie umów najmu, pobieranie czynszu od najemców lokali usługowych oraz windykacja płatności.

Zarządzaniem nieruchomościami handlowymi jest zdecydowanie bardziej wymagające i wymaga zupełnie innego podejścia i wiedzy niż choćby administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi, choć w przypadku niektórych procesów działania są podobne.
(zobacz ofertę: zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi)

Cele zarządzania nieruchomościami handlowymi

Do nieruchomości handlowych zaliczamy przede wszystkim centra handlowe (zobacz ofertę: zarządzania centrami handlowymi).

Zarządca galerii handlowej ma mnóstwo obowiązków, których prawidłowe wypełnianie przekłada się bezpośrednio na odpowiednie funkcjonowanie obiektu.

Centra handlowe to specyficzne i wymagające nieruchomości – ich działanie należy stale monitować. Natomiast jeśli chodzi o projekty marketingowe oraz różnego rodzaju działania konserwacyjne czy naprawcze, to muszą być one dostosowane do zmian zachodzących na rynku.

Właściciele galerii handlowych mają na celu przede wszystkim racjonalizację kosztów powierzchni i duże zyski.

My jako doświadczona firma zarządzająca pomagamy te cele osiągać. Posiadamy wiedzę z zakresu ekonomii, prawa, a także marketingu – bez tego produktywne zarządzanie parkami handlowymi nie byłoby możliwe.

Start typing and press Enter to search